Forum  | Seneste nyheder | Kalender | Grejmarked | Bruger logind
Forrige | Næste
Afstemning
Antal registrerede brugere: 7365
Status: Du er ikke logget ind!
Ny bruger: Bliv oprettet som bruger
FANGSTRAPPORTER

Agn:grøn flash flue
Sted:Poppelsøen
Bemærkning
Michael og jeg startede lidt senere idag og vi var ved søen omkring kl. 10 , en del mennesker men vi fandt en plads lige ved indgangen til søen.

Der var massere af fisk at se, og i et af de første kast havde jeg hug på min reje, men den blev der ikke.

Kunne dog ikke holde ud at se alle de fisk og fluestangen blev rigget til og der gik ikke mange kast før der var bud efter fluen, fangede 2 stk. på mellem 1,5-2 kilo.

Vi kunne også se en del store fisk og fluen blev lagt ud til dem mange gange og endelig var der en fisk der reagerede på fluen, den vendte og jeg så den tage fluen i munden, modhug og fast fisk.

i starten gik den stille og roligt men lige pludselig tog fanden ved fisken og den stak af ned mod midten af søen og der var bare mange mennesker, måtte under et par liner og fisken var nu på vej hen mod et par stænger der bundfiskede, heldigvis fik jeg holdt presset og vendt fisken, så nu tog vi turen tilbage til det sted vi startede og midt i den ene udløb kunne jeg mærke der var noget galt, mit hjul var gået løs ;-O(, var jo nødt til at sætte hånden på hjulet for at spænde det fast igen, men alt gik godt og lidt efter kunne Michael nette en flot fisk på 7,3, fluen sad helt nede i svælget på den.

Fangede en enkelt mere på omkring 2 kilo inden vi pakkede sammen, så 4 fisk idag og en masse "missere" på fluen.

igår en på 7 og idag en i næsten samme størrelse!

fisken fanget den 31-5-04

Send din kommentar
Der er ikke indsendt nogle kommentar

Du skal være logget ind for at indsende en kommentar