Forum  | Seneste nyheder | Kalender | Grejmarked | Bruger logind
Forrige | Næste
Afstemning
Antal registrerede brugere: 7365
Status: Du er ikke logget ind!
Ny bruger: Bliv oprettet som bruger
NYHEDER
Regnbuer fra Roskilde08/06/2006 09:43:24
Jeg var ved Roskilde fiskeland kl. 08:15. Da jeg sad og gjorde min stang klar så jeg en fisk i overfladen, og da stangen var gjort klar med stripperblinket kastede jeg ud til den og der var fast fisk i første kast!! Den kom på land og det var en fin regnbue på 1,8kg.

Der gik cirka halvanden time hvor jeg ikke rigtig mærkede noget, men pludselig var der hug på stripperen. Denne gang var det en regnbue på lidt over to kilo. Men da jeg skulle lande fisken knækkede stangen desværre og jeg gad ikke gøre min reserve stang klar, så jeg prøvede med fluestangen. Det var en god idé, for i løbet af to timers tid fik jeg landet 9 regnbuer, den største på 2,5kg. I mellemtiden var min ven "Knickers" kommet og han fik også en regnbue på flue i første kast og fik en til senere. Da der ikke var flere fisk tilbage i den lille sø gik vi videre til den store. Der fik Knickers en flot brødding på 2,5kg og jeg fik to mindre regnbuer.

Vi kørte hjem kl. 20:30, så det var en lang, men fed tur med 13 ørreder til mig + en masse hug!!

Hilsen Rasmus Skov
Roskilde
Flere nyheder

Send din kommentar
Der er ikke indsendt nogle kommentar

Du skal være logget ind for at indsende en kommentar